NielsenIQ: Την προτίμησή τους στο κρέας έδειξαν οι Έλληνες στο πεντάμηνο

Την προτίμησή τους στο κρέας και στο κοτόπουλο έδειξαν οι Έλληνες στο πρώτο πεντάμηνο του έτους, για το διάστημα μέχρι 24 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ, στα οποία δεν περιλαμβάνονται τα νησιά Ιονίου και Αιγαίου, όπως και οι discounters, τα οποία παραθέτει η Νίκη Χαλκιαδάκη, Client executive της εταιρείας και διαβάσαμε στο FnB Daily.

Όπως διαπιστώνει κανείς, και οι τρεις προϊοντικές κατηγορίες κινήθηκαν ανοδικά, επιβεβαιώνοντας την προτίμηση των καταναλωτών στα προϊόντα ζωικής προέλευσης.

Συγκεκριμένα, μεταξύ των τριών κατηγοριών, ψάρι, κρέας και πουλερικά, είτε bulk και συσκευασμένα, είτε φρέσκο και κατεψυγμένο, το ψάρι εμφανίζεται αυξημένο κατά 12% σε αξία, με το κοτόπουλο να έρχεται δεύτερο στη σειρά, με ανάπτυξη 1,2%, ενώ το κρέας καταγράφει τη μικρότερη ανάπτυξη, 0,5% σε αξία.

Ωστόσο παρά την ανάπτυξη που παρατηρείται στην κατηγορία του ψαριού, οι πωλήσεις του κρέατος είναι μεγαλύτερου μεγέθους, καθώς φτάνουν μέχρι και τα €151 εκατ.

Στην τρίτη θέση είναι οι πωλήσεις του κοτόπουλου που κινούνται στα €75 εκατ. και τη δεύτερη θέση καταλαμβάνουν τα ψάρια, με πωλήσεις που αγγίζουν τα €93 εκατ.

Υψηλότερες πωλήσεις το κρέας

Σε ότι αφορά την ετήσια σύγκριση μεταξύ των τριών κατηγοριών, τη μεγαλύτερη ανάπτυξη καταγράφει το ψάρι, με την αξία των πωλήσεων να είναι αυξημένη κατά 13,5%, το κοτόπουλο να είναι δεύτερο, με ανάπτυξη 7,4% και το κρέας στο +6,9%.

Και εδώ, υψηλότερα μεγέθη μεταξύ των τριών κατηγοριών σημειώνει το κρέας, με πωλήσεις που φτάνουν τα €377 εκατ.